Subject: FW: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 13:24:00 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Andres Koppel <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 4:38 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere.

Tegin parandused, arvestades teie poolt saadetud RB joonist, asendiplaanil
ja tekkisid ka mõned tähelepanekud:

1.	Maakaabel jookseb RB objektiga kraavis piisavalt sügavalt, et ei
munakivisillutist rikuks, Mõõtsin ka truubi kauguse kaablis ja oli üle 3m
nagu projekteerimisnõue ette näeb.
2.	Maakaabli sügavus vooluala põhjast oli juba minu poolt saadetud
aseniplaani 1m, aga märgitud oli,et min 0,5m vooluala põhjast. Tegin uue
ristvälja joonise ja parandasin seletuskirja.
3.	Kas saaksite anda viite, et liitumiskilp võib olla minimaalselt 9m
kaugusel teeservast? Kilbi asukoht hetkel on ka kõvasti madalamal kui
teetasapind ehk nähtavuskolmnurgaga ka probleemi ei ole.

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 10, 2025 2:39 PM
To: Andres Koppel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere

Esinesid mõned projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, millest
tulenevalt palun projekti korrigeerida:

1.	Kuna antud asukohas on puutumus ka RB objektiga kraavi,
munakivikindlustuse  ja truubi juures, siis palun arvestada sellega ja
viia kaabel võimalikult kaugele munakivisillutusest, sh nihutada siis ka
kilpi. Palun RB lahendus aluseks võtta (viidata sellele ka asendiplaanil).
Link failile:
<https://365mkm-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/elliko_koiv_transpordiame
t_ee/EV3e_THRm_xGmNm55DeIl5kBBm5Fle-212F4np_a6bkXKA?email=andres.koppel%40
stromtec.ee&e=CPXvuQ>
RBDTD-EE-DS2-DPS2_TTA_OR0360-ZZ_0012_D1_RO-TL_DTD_000004_Plan.dwg

2.	Seletuskirjas : Vooluala põhjast paigaldada maakaabel min 0,5m
vooluala põhjast nagu näidatud aseniplaanil?  Palun kaabli sügavus min
1,0m ja kirjeldus palun Kivisilla peakraavi põhjast.

3.	Küsimus, et kuidas saab geoalusel olla märge perspektiivne
mahasõit, geoalusel peab olema mõõdistatud olemasoleva situatsioon?
Transpordiamet ei ole väljastanud nõudeid mahasõidu projekteerimiseks.
Ühtlasi, palun lisada joonisele ka kilbi kaugus sõidutee äärest, palun
kaugus vastavalt Tee projekteerimisnõuetele (min kaugus 9m)

.

Palun korrigeeritud elektriprojekt uuesti digiallkirjastada ja esitada
minu e-mailile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuskiri on ettevalmistatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Andres Koppel < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 7, 2025 3:40 PM
To: Elliko Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere.

Selge, atiäh tagasside eest!

From: Elliko Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 7, 2025 3:27 PM
To: Andres Koppel < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere

Eelmine nädal olin alles puhkuselt tagasi ja võtan taotlusi järjest, sh
kkooskõlastasin Teie PT taotluse EHRis enne projekti kooskõlastamist ära.

Selle nädala jooksul püüan anda Teile tagasisidet.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Andres Koppel < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 7, 2025 3:13 PM
To: Elliko Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere Elliko.

Kas olete saanud mahti vaadata üle projekt?

From: Andres Koppel
Sent: Thursday, June 26, 2025 4:37 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere.

Väga vabandan, aga eelnevalt jäi tähelepanuta liiklusmärk trassil ja tegin
asendiplaani ümber. Lisan manusesse uue taotluse

From: Andres Koppel
Sent: Thursday, June 26, 2025 11:46 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: LC3997, Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine madalpingel.
Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere

Edastan kooskõlastamiseks „Ojavälja ja Ojapõllu kinnistute liitumine
madalpingel. Kajamaa küla, Saku vald, Harju maakond.”LC3997

Projekt nr 25-58

Lugupidamisega

Andres Koppel

56890611